El cos humà-2n de Primària

La classe de 2n hem treballat el cos humà. Hem recordat el nom de les parts del nostre cos i hem après alguns ossos i músculs!

Per acabar, hem creat un “lapbook” on hem recollit tots els nous aprenentatges.

 

Share

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut