US PROPOSEM…

Benvolgudes famílies,

Una setmana més ens  trobem en aquesta situació extraordinària de confinament. Esperem que tots i totes estigueu bé. Som conscients que aquesta situació és molt difícil de gestionar, sobretot amb nens/es amb qui heu d’exercir de pares/mares, de mestres, de companys/es de joc, …, sense oblidar les vostres pròpies obligacions. Entenem que cada família té la seva casuística i les seves estratègies per ensortir-se’n. Davant d’aquesta situació no ens queda cap altra solució que tenir paciència i gestionar-ho entre tots/es. Volem que us sentiu acompanyats/des per l’equip docent que dia a dia treballa per facilitar les tasques al seu alumnat, alhora que gestiona també la seva situació personal.

A data d’avui les activitats i propostes són recomanacions per anar fent de manera sistemàtica , sense ser avaluable ni amb la intenció d’avançar matèria, segons indicacions del Departament. Saber com i quan acabarà el curs és tota una incertesa i el que us plantegem són activitats, no per avançar continguts, sinó per generar experiències o oferir un ventall de propostes per reforçar el que ja s’ha fet.

Us informem que el dia de 12 març va ser el darrer dia del 2n trimestre, pel que fa a l’inici del 3r trimestre restem a l’espera de les instruccions del Departament.

FENT CLIC AQUÍ TROBAREU L’ENLLAÇ DE LA GRAELLA

D’altra amb la intenció de millorar la comunicació entre l’alumnat i els/les tutors/es podeu fer arribar els vostres dubtes concrets, que us sorgeixen fent les propostes, al mail de cada cicle.

Aquests correus electrònics només funcionaran mentre estiguem en aquest estat excepcional.

EI: ferreriguardia.ei@gmail.com

CI: ferreriguardia.ci@gmail.com

CM: ferreriguardia.cm@gmail.com

CS: ferreriguardia.cs@gmail.com

Aquesta situació ens ha fet canviar hàbits i rutines i ha generat moltes emocions que ens fan aprendre cada dia.Us demanem confiança i comprensió cap a la nostra tasca, que no sempre és perfecta, però que està feta amb tota la millor intenció .

Atentament,

L’equip docent

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *