REOBERTURA EN FASE 2?

Benvolgudes famílies,

davant el comunicat del Departament vers la reobertura de centres en FASE 2 la direcció del centre amb el total recolzament del seu claustre, mostra el seu desacord vers el punt 4 de les instruccions  pels següents motius:

• Les condicions que estableix la instrucció no ens permeten garantir la seguretat d’alumnes d’educació infantil i de l’equip de mestres que els acompanyarà ni un espai segur i saludable,

• Les condicions que estableix la instrucció no ens permeten garantir l’atenció emocional i pedagògica a l’alumnat amb seguretat, en la majoria dels casos no serà la tutora qui els atendrà.

• L’escola no és per guardar infants.  És per conviure, abraçar-se, barallar-se, jugar, moure’s, tenir llibertat, compartir…

Els anteriors arguments han estat exposats al nostre Consell Escolar així com al cap de Serveis Territorials.

Davant la incertesa de la situació, amb la voluntat d’ajudar en la conciliació familiar i l’obligatorietat del compliment de l’ordre publicada, totes les direccions del Maresme – Vallès Oriental hem acordat els requisits d’acollida de l’alumnat que trobareu en el pla de reobertura de centres aprovat ahir en consell escolar. Us adjuntem una infografia resum del pla.

És molt important que, per tal de garantir una bona planificació de la possible reobertura del centre i fer un sondeig d’assistència,  ens feu arribar la documentació esmentada anteriorment el més aviat possible i respectant com a  data límit el 3 de juny responent aquest mateix mail.

Només podrem acollir a l’alumnat que compleixi els requisits descrits en el pla.

Atentament,

Equip directiu