FUNCIONAMENT TERCER TRIMESTRE

Benvolgudes famílies,

Us donem la benvinguda a un tercer trimestre particular forçat per la situació excepcional del moment. Tant l’escola com les famílies ens trobem davant de nous reptes a assolir, alhora que ens anem adaptant als canvis i a les necessitats del dia a dia. Confiem en que tot anirà bé.

D’altra banda, us informem que el centre ha elaborat un pla de contingència per a fer front la nova situació. En el mateix, trobareu un recull de totes les actuacions i acords que s’estan realitzant fins el moment. Quan estigui revisat i aprovat en claustre i consell escolar el farem públic a la web del centre.

De manera sistemàtica l’alumnat rebrà la graella de tasques setmanals (FEU CLIC AQUÍ), com a novetat observareu que hi ha tasques amb retorn.

Us enviat per correu electrònic les adreces del professorat, instruccions google classroom i accés als llibres digitals.

Atentament,
equip educatiu