BON ESTIU!

Benvolgudes famílies,

Sens dubte aquest estiu serà diferent a altres estius. Però no per això s’ha de plantejar centrat en l’objectiu de recuperar el que no s’ha pogut fer. Tot el període escolar en confinament no ha estat un temps perdut, sinó un temps diferent tant per a adults com per a infants. I, en aquest sentit, ara toca analitzar com ha estat viscut, què s’ha après i com, i quines accions es poden dur a terme per avançar en aquells aspectes en què l’aïllament físic ho ha impedit. Per això sempre és convenient, i ara encara més, preparar un estiu enriquidor i ajustat a les necessitats de tot l’alumnat.

Agraïm la col·laboració de tots i totes vosaltres i donem les gràcies a l’alumnat per tot l’esforç que ha hagut de fer durant aquest 3r trimestre virtual.

D’altra banda, us informem que a partir del 30 de juny el correu electrònic dels mestres amb el domini @escolaferreriguardia.net deixarà de estar actiu. Així doncs si us voleu posar en contacte amb l’escola utilitzeu el correu a8039604@xtec.cat

Aquelles famílies que tingueu llibres de text o lectura de l’escola podeu demanar cita prèvia per retornar-los durant la setmana del 6 de juliol. El material de l’alumnat que està al centre el retornarem al setembre.

Us informem que el curs 20/21 està previst que comenci el 14 de setembre.