BON DIA FAMÍLIES!

Abans de tot, esperem i desitgem que tots i totes estigueu bé.

Fent clic aquí trobareu les feines específiques per nivell de cada àrea d’aquesta setmana. Us recordem que ja us vam enviar un mail amb feines sistemàtiques que podeu continuar realitzant així com consultar els BLOCS dels diferents cicles. Aquestes activitats no són obligatòries ni avaluables, només són propostes.

Durant aquests dies, apareixen notícies, opinions de professionals, idees, …. i ens ha arribat una que volem compartir amb vosaltres, d’un company d’ofici, perquè no només tingueu en compte les tasques i activitats que us recomanem.

“… hi ha una cosa més important que la limitació d’hores de pantalla, tasques i programació. Els nostres fills/es tenen tanta por com nosaltres en aquest moment. No només senten tot el que passa, si no que també senten la nostra tensió. Mai no han experimentat res semblant. La realitat és que estan tancats a casa sense veure els seus amics/amigues i això provocarà canvis de conducta que seran normals en aquesta situació.

El que necessiten ara els vostres fills i filles és sentir-se segurs/es i estimats/des per acceptar la idea de que tot acabarà bé. Això pot suposar oblidar l’horari perfecte i permetre que siguin una mica més nens i nenes. Fem galetes i que s’embrutin de pintura. Mireu pel·lícules,canteu cançons,  jugueu a jocs de taula; experimenteu junts o feu visites virtuals a museus i concerts. Comenceu a llegir un llibre en família. Ens tranquil·litzem sota la manta i no fem res de res.

No us preocupeu per l’endarreriment escolar. Tots els nens i nenes estan al mateix vaixell. Quan tornem a l’aula, corregirem el seu curs i l’acomodarem al seu nivell. Els i les mestres som professionals en això!

Us podem dir amb seguretat que, quan tot això hagi acabat, la salut mental dels vostres fills i filles serà molt més important que el seu nivell acadèmic.”

D’altra banda, us proposem fer un fotomuntatge entre tots/es!!!

Sota el #JOEMQUEDOACASAI… envieu-nos al mail de l’escola una fotografia amb un missatge escrit responent el hashtag “jo em quedo a casa i…”, ANIMEU-VOS!!

Atentament,

L’equip educatiu de l’escola