L’escola crea una mascota per les sortides d’educació física

Aquest any els alumnes de l’escola en col·laboració amb les altres escoles de Santa Coloma i el CRP (centre de recursos pedagògics) ha participat en la creació d’una mascota que els acompanyarà en totes aquelles activitats i trobades relacionades amb l’àrea d’educació física .

Cada escola va triar una guanyadora i amb totes les guanyadores es va fer la tria final , malauradament tot i arribar a la final la nostra mascota no va ser l’escollida , de totes maneres aquí us presentem la mascota guanyadora de la nostra escola.

SIM-080274521050612540 (guanyadora Sagarra)

A continuació també us afegim la mascota guanyadora d l’escola Serra de Marina esperem que us agradi!

Guanyador Serra

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *