Primària

Taller de STEAM a CS!

La steam és present a cicles superior .Hem fet un taller de ciències a sisè on hem descobert el secrets de l’electricitat gràcies a l’aplicació i observació del mètode científic . L’experiència ha estat electrificant!!!!!

Taller de STEAM a CS! Llegeix més »

P6 visita instituts!

Aquest dies hem estat visitant els nens i nenes de sisè el instituts de santa Coloma que ens han convidat a veure com treballen .Hem conegut les seves instal·lacions i hem fet tallers.Gràcies per acollir-nos tan bé .

P6 visita instituts! Llegeix més »

L’HANDBOL ARRIBA AL SAGARRA!

Els alumnes de P5 han participat a la lligueta d’handbol de Santa Coloma de Gramenet. Aquest curs, han gaudit d’una gran experiència compartida amb l’escola Mercè Rodoreda, l’escola Sant Just i l’escola Salvat Papasseit. L’objectiu principal d’aquestes jornades ha estat conèixer i compartir la passió per l’handbol amb altres nens/es del municipi, on han destacat

L’HANDBOL ARRIBA AL SAGARRA! Llegeix més »

P1. Taller de circ.

Els nens i nenes de P1 hem fet el taller del circ. Ens hem endinsat en el món del circ i els malabars. El Rafa ens ha fet una petita mostra de jocs de malabars i després nosaltres hem experimentat amb anelles, maces, plats xinesos, diàbolos i pilotes. Ens ha encantat! Uns i unes artistes!!

P1. Taller de circ. Llegeix més »

XOCOLATADA SOLIDÀRIA

El proper  DIVENDRES 8 de Març, els alumnes de 5è us esperen de 16:30h. a 18h. per poder gaudir d’una bona xocolata! Com cada any, us oferim la possibilitat de col.laborar amb l’Hospital Sant Joan de Déu i us oferim un got de xocolata desfeta i un melindro per només 2€. Amb la col.laboració de ReCrea,

XOCOLATADA SOLIDÀRIA Llegeix més »

P3: L’HORT DEL SAGARRA

Comencem a treballar “ Les plantes” com a projecte. És molt interessant i a més, tenim la gran sort de poder realitzar experiments i observacions al nostre hort. Comencem plantant les nostres plantes de llenties. Les teniem a l’aula i ara les plantem a l’hort, què passarà?

P3: L’HORT DEL SAGARRA Llegeix més »

DANSES CARNAVAL

Hola famílies!!! Us deixem enllaçats els balls que els infants de l’escola van fer el passat divendres 9 de febrer per celebrar el Carnaval. Amb moltes ganes i il.lusió, els nens i les nenes de l’escola van ensenyar a tota la gent que va anar al pavelló el resultat de dies d’assaig.  Esperem que els

DANSES CARNAVAL Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut