L’HANDBOL ARRIBA AL SAGARRA!

Els alumnes de P5 han participat a la lligueta d’handbol de Santa Coloma de Gramenet. Aquest curs, han gaudit d’una gran experiència compartida amb l’escola Mercè Rodoreda, l’escola Sant Just i l’escola Salvat Papasseit.

L’objectiu principal d’aquestes jornades ha estat conèixer i compartir la passió per l’handbol amb altres nens/es del municipi, on han destacat valors com l’esforç, el joc en equip i el respecte. Valors que garanteixen una competició on les seves directrius van vinculades al joc net.

Un cop finalitzats aquests partits, ens complau informar que ha estat un èxit. On per sobre dels bons resultats, ens sentim orgullosos/es de la bona conducta i el bon ambient que s’ha respirat en cadascun d’aquests esdeveniments.