Poemes en la distància

Hola famílies

Abans de tot desitgem que totes i tots estigueu bé de salut. Avui dia 23 d’abril, és un dia especial, avui és Sant Jordi. I com que les classes de sisè de l’Elvira estan plenes de petits poetes i a més saben que tenen unes persones al costat que els estimen molt,  per aquest motiu us han volgut fer un petit regalet.

Des de el nostre confinament us preguem que us cuideu molt.

Esther i Josep Lluís

1. Jessica Hidalgo

Muchas gracias Esther i Josep Lluís. No solo por este libro de poesías tan bonito sino por estar ahí cada día al pie del cañón. Lo estáis haciendo genial. Vuestra labor no solo está siendo seguir con la enseñanza sino que nos ayudáis a los padres a mantener una rutina y motivación diaria que nos hace más fácil y productivos los días. Este es el último curso en el Elvira Cuyàs y estoy muy contenta desde el primer curso, pero este que es el último aunque se ha complicado está lleno de nuevos retos positivos. No está siendo fácil y no lo olvidaremos, pero por mi parte recordaros será siempre con una sonrisa. Muchas gracias por cada uno de los días. Ánimo y de nuevo. Gracias . Jessica Hidalgo. Mamá de Marc García.

1. Josep Lluís Saldaña Autor de l'article

Moltes gràcies per les teves paraules, la veritat és que ens han emocionat molt tant a l’Esther com a mi. És ben cert que està sent complicat i a vegades, però amb nens, nenes i famílies com les que tenim a l’escola i en especial a sisè tot és més fàcil, a la vegada que ens omple d’orgull verure la resposta dels infants.

Continueu així i cuideu-vos molt

Esther i Josep Lluis

2. Marta Sanchez

Moltíssimes gràcies Josep LLuís i Esther per tot el que feu pels nostres nens. Jo conservo un record meravellós de la meva estada al l’Elvira com a alumne i crec que els records que s’endurà el Biel seran tant o fins i tot més bonics que els meus. Esteu fent una molt bona feina durant aquests dies guiant els nostres fills, fent que tinguin una rutina, que no perdin la motivació.Així que només us ho puc agrair de nou. Fins aviat, esperem i si no em veureu escombrant per vídeoconferència jejeje. Petons de part de l’àvia Marga.

3. Vanessa

Moltes gràcies Esther i Josep Lluís per aquest regal literai fantàstic que ens heu fet.
    Tots els poemes estan molt bé i la presentació també excel·lent.
    Felcitats a tots: als nois i noies de 6è per la feina que han fet i a vosaltres per voler compartir-la amb les famílies.
    Molt bona feina.