Llibre de signatures

Ciutadans de l’Elvira Cuyàs… ja el tenim aquí!

Tenim de nou disponible a la biblioteca de l’escola el nostre llibre de signatures, on els il·lustres escriptors, dibuixants i personalitats varies podran deixar un record per escrit de la seva visita al nostre centre.

Per a nosaltres és un element molt important de la biblioteca. No només perquè serveix per deixar constància d’aquestes visites extraordinàries que rebem de tant en tant, sinó també perquè en fullejar-lo podem recordar els moments viscuts i l’experiència de rebre a persones alienes a l’escola però que alhora pertanyen i estan lligades al món dels nostres somnis ja sigui escrivint, dibuixant o senzillament explicant històries.

Qui seran els propers a visitar-nos i a deixar la seva signatura en el nostre llibre?