UNA VISITA MOLT ESPECIAL

Divendres vam tenir una visita molt especial a l’escola, la visita dels patges reials acompanyats de les carboneres. Totes les classes van poder entregar les seves cartes amb els desitjos pel nou any i aquelles coses que voldrien per a les aules. Els patges van rebre als alumnes amb la seva cançó de nadal i les carboneres van posar el toc brillant repartint purpurina.

Hem de donar les gràcies a l’AFA per ajudar als patges a deixar el porxo de l’escola ben bonic per fer encara més especial aquest moment. Aquí us deixem un petit recull de fotos.