TEATRE EN ANGLÈS: ELMER, THE PATCHWORK ELEPHANT

Benvolgudes famílies,

Els nens i nenes de P5 hem assistit al Teatre Municipal, per veure una obra en anglès: Elmer, the patchwork elephant. La història d’aquest entranyable elefant ens ha permès gaudir de la companyia d’altres escoles de Montcada a la vegada que hem participat d’una activitat lúdica en llengua anglesa. L’Elmer és un elefant diferent: és multicolor i és molt divertit. Un dia marxa perquè vol buscar la manera d’assemblar-se als altres elefants, i quan ho aconsegueix se n’adona que com més s’agrada és sent ell mateix.

En les classes posteriors d’anglès parlarem de la nostra visita al teatre i els alumnes tindran l’oportunitat de treballar la seva creativitat decorant el seu propi Elmer.

Aquí teniu un petit recull de fotos de la nostra visita al teatre.

Elmer is different: Elmer is red, yellow, pink, black, blue, orange, purple, white, green… Elmer is funny! But one day he decides he wants to be grey, like the other elephants. So he travels to find the grey tree and when he comes back he realises everything is very quiet… and boring! He likes it better when he is himself.