SANTA CECÍLIA 2021

Cada any a l’escola intentem celebrar, d’alguna manera o altra, la festa de Santa Cecília, patrona de la música! Ja podem dir que el concert que s’organitzava al menjador de l’escola formava part de les tradicions de cada curs però l’any passat ja vam haver-nos de reinventar i aquest curs ho hem tornat a fer.

Cada curs ha celebrat d’alguna manera especial aquest dia. Els més petits amb un conte musical on van poder conèixer, escoltar i veure de ben a prop, la flauta travessera. Els de 3r van ser molt afortunats i els va coincidir amb la seva sortida al Palau de la Música. Els més grans van aprofitar per fer memòria i treure la pols als ukeleles… però també hi va haver temps per a les actuacions individuals.

Tots aquells alumnes que ho van volguer, van portar el seu instrument per interpretar una cançó davant dels seus companys de classe. Realment va ser molt bonic poder compartir aquest moment i podem afirmar que tenim grans artistes a l’escola.

Us deixem un vídeo amb el resum de les seves actuacions.
Esperem que us agradi!