Missió Apilo i reciclatge d’Oli

Aquesta setmana hem presentat dos nous projectes de l’escola, relacionats amb els Objectius de desenvolupament sostenible (ODS),  a la reunió de delegats i delegades. Per una banda la missió APILO, destinada al reciclatge de piles. Al  vestíbul de l’escola podreu trobar un contenidor, en forma de coet, on poder dipositar les piles que s’han de reciclar. Recordeu que, en aquest cas, reciclar pot tenir premi ja que el centre que reculli més piles i acumuladors portàtils (bateries de càmeres, telèfons, eines porotàtils…) per alumne rebrà la quantitat de 1500€.

El segon projecte presentat va ser la iniciativa de l’associació Vidia destinat al reciclatge d’oli de casa. En aquest cas, en Carlos, de la mateixa associació va venir a explicar el projecte als nostres delegats i delegades. És possible que ja hagueu vist el contenidor vermell a l’entrada del centre. Recordeu portar l’oli per reciclar en envasos de plàstic!

Us animem a seguir cuidant el planeta amb nosaltres.