CANTÀNIA 2026

Els alumnes de quart han gaudit de la Cantània d’aquest curs, L’últim rellotge, una proposta musical de L’Auditori que ens ha permès viure una experiència artística única.

L’obra explica la història de La Venedora de Rellotges, que arriba al misteriós Poble de Després, un indret on ningú no es preocupa pel temps. Allà coneix Enigma, un personatge que l’acompanya en un viatge ple de records, descobertes i reflexions sobre el pas del temps, la identitat i la importància de viure el present.

Al llarg del projecte, els alumnes han après i interpretat un conjunt de cançons que narren aquest viatge simbòlic i poètic, combinant música, emoció i expressivitat.

Us deixem una petita mostra d’aquests dies tan especials!

VÍDEO

Tutores de P4.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>