Continuem fent difusió del projecte que portem a terme LES MATES EN MOVIMENT (reconegut com a projecte d’innovació pel Departament d’Educació).
El passat dimecres dia 20 de febrer ens van visitar inspectors de Catalunya de l’àrea d’Educació Física.
El passat dimecres dia 6 de març ens van visitar mestres de la comarca que formen part del seminari de matemàtiques, mestres d’una escola de Salou, mestres de Bellvei i el formador Enric Queralt.
Les sessions de portes obertes consisteixen en una rebuda i presentació de la tipologia d’escola que tenim (grups, alumnat, mestres, famílies, espais, metodologia, projectes…) i breu explicació del projecte, seguidament anem a veure una classe de mates en moviment (cada dia grups diferents..), tornem a la sala de mestres i projectem un power amb informació detallada del projecte (motius per iniciar-lo, treball realitzat, planificació, resultats de millora,…), tornem al pati a veure una altra sessió de mates en moviment i finalment s’intercanvien opinions i propostes de millora.
Es lliura a tots els assistents un tríptic informatiu de la jornada i graelles que expliquen els jocs matemàtics que es realitzen al pati, juntament amb els continguts i competències que es treballen així com els criteris d’avaluació.
Aquestes visites ens aporten moltes més ganes de continuar treballant per aquest camí i les propostes de millora sempre són molt positives per l’escola.

