3 DE DESEMBRE–DIA INTERNACIONAL DE LES PERSONES AMB DIVERSITAT FUNCIONAL

La setmana passada vam rebre un correu del CEE El Garbí, en el qual ens llençava un repte per celebrar el Dia Internacional de les Persones amb Diversitat Funcional. Aquest repte consistia en gravar un vídeo ballant la cançó “Jo sóc com tu, tu ets com jo” dels Catarres per donar veu als nostres companys i companyes del Garbí.

Evidentment, i com no podia ser d’una altra manera, el nostre alumnat es va engrescar ràpidament i sense adonar-nos ja tenien el ball més que controlat. Així que vam decidir gravar el ball cada classe de cicle superior, amb el resultat que tot seguit podreu gaudir.

A més, les classes de 5è i 6è vam aprofitar aquesta efemèride per treballar-la durant tot el dia.

Per acabar sols ens queda agrair al CEE El Garbí aquesta invitació i esperem que a partir d’aquesta col·laboració ens sorgeixin moltes més. Ja que com els hi hem dit, l’Escola Els Quatre Vents sempre estarà disposada a col·laborar.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut