Els mestres dels Quatre Vents estem impartint una formació als mestres de l’escola Sant Julià de l’Arboç. Es tracta d’un taller de 10 hores, l’objectiu principal és explicar al professorat com treballem les matemàtiques en moviment.
A l’inici de curs 2 mestres de la nostra escola van anar a l’Arboç a explicar el projecte i aquest trimestre tindrem visites de diferents mestres per tal d’observar en directe una sessió de matemàtiques en moviment al pati. Hi participarà un grup de cada cicle: P5, 2nA, 2nB, 4tA i 6èB.
Avui han fet la demostració els alumnes de 2nA i B i 4tA. Les sessions han estat tot un èxit, cal felicitar a tots els nens i nenes. Podeu veure alguna fotografia si cliqueu la imatge.


