PRESENTACIÓ BANDA CURS 19-20

El dia 4 de desembre es va presentar a les famílies la banda escolar de l’escola Els Quatre Vents.

Concretament, es va fer un classe oberta perquè tots els/les pares/mares i familiars poguessin veure que els nens i nenes gaudeixen amb la pràctica dels diversos instruments.

Dirigits per la mestra de música de l’escola, la Marta, amb la col.laboració de les mestres Núria i Ester.

Agraïm la col.laboració de les mares de la banda ja que amb les seves activitats podem subvencionar aquest projecte tant interessant. També donem les gràcies a totes les famílies que participen amb les activitats que s’organitzen.