COMENCEM EL SEP DE CIÈNCIES!!

A partir d’aquesta setmana, els dilluns i els dimarts de 16:00 a 16:45 hem inicat el SEP de ciències.

En aquesta activitat hi participen dos grups de 8 alumnes, un de cicle mitjà i un de cicle superior, i l’objectiu que ens proposem és fer un apropament més pràctic i vivenciat a la ciència a través de la realització de diferents experiments proposats pels mateixos alumnes.

Des de la Comissió de Ciències i el SEP volem que aquesta activitat serveixi per engrescar i motivar  la resta de nens i nenes  de l’escola en la pràctica dels experiments científics i el treball sobre el mètode científic.

Per tal que en tingueu un tastet, pengem aquest vídeo d’un experiment amb xinxetes i globus proposat pel Nico.

LA COMISSIÓ DE CIÈNCIES