DATES de PUBLICACIONS

• Període de preinscripcions: 6 al 20 de març. Una única sol·licitud per infant prioritzant l’ordre dels centres escolars escollits.
  • Presentació de documentació: fins al 22 de març.
  • Presentació de reclamacions: del 17 al 22 d’abril de 2024. – LLISTA
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 25 d’abril de 2024. – LLISTA
  • Sorteig del número de desempat de la preinscripció 2024: 30 d’abril de 2024 a les 11 hores.
  • Publicació de la llista ordenada: 2 de maig de 2024. – LLISTA
  • Ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes sense plaça assignada a cap centre: del 29 al 31 de maig de 2024.
  • Oferta final de places escolars:  7 de juny de 2024.
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 10 de juny de 2024. – LLISTA
  • Període de matriculació: del 18 al 26 de juny de 2024.

DOCUMENTACIÓ per fer la MATRÍCULA

• 1 fotografia de carnet recent
  • Llibre de família
  • DNI dels pares
  • DNI de l’infant
  • Targeta sanitària de l’infant
  • Carnet de vacunes
  • Empadronament conjunt de l’Ajuntament (tots els que viuen a casa) per a tots aquells que encara no ho hagin justificat.

Sortida Coves del Toll

El dilluns 19 de febrer els mitjans van anar d’excursió les Coves del Toll, Moià.

Van poder descobrir com vivien a la prehistòria visitant les seves coves i fent un brunzidor que va ser el primer aparell de comunicació dels humans.

S’ho van passar d’allò més bé!!!!