LA FESTA DE CARNAVAL

El dijous 11 de febrer ens vam fer un pentinat divertit i vam anar d´ excursió. Cada grup va anar a un lloc diferent. Vam portar un entrepà per menjar i celebrar dijous gras.

Divendres vam arribar a l’escola disfressats de moltes coses diferents i vam fer tallers de carnaval: mascares, ritmes amb gots, fotos amb bafarades, decorar la nostra foto i jugar amb el paracaigudes.

Abans de la festa de confeti vam fer una volta a la pista per ensenyar les nostres disfresses als companys.

Preparats amb la bossa plena ens el vam tirar uns als altres molt contents sempre respectant el nostre espai al pati per mantenir el grup bombolla.

Va ser un carnaval molt diferent però molt divertit!

I ara a esperar l’any que ve.

Aquí us deixem unes imatges del dia de la festa.

Nens i nenes de la classe groga

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>