ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE (EDC)

L’Estratègia Digital de Centre (EDC) és el conjunt d’actuacions de l’escola que fan possible que mestres i alumnat assolim la competència digital.

Aquesta EDC ens afecta a tota la comunitat educativa: centre, docents, alumnat i famílies.

En el PEC del cente

Ja fa uns anys que els alumnes de l’escola tenen accés al moodle de l’escola, on hi troben tasques a realitzar, ja sigui a casa o a l’escola.

Actualment,  els infants de cinquè i  sisè disposen d’un portàtil personal per tal de poder fer les tasques que se li encomanen. De la mateixa manera, el centre cedeix un ordinador portàtil a cada professor que s’incorpora al centre.

En la nostra Estratègia Digital podem distingir dues parts: l’estratègia, en la que planifiquem què fem per aconseguir els objectius, i la cultura digital, en la que es concreten el conjunt d’accions, procediments, protocols i acords relacionats amb tots els àmbits digitals del centre.

Podeu accedir a tota la informació sobre la nostra Estratègia Digital de Centre mitjançant el menú de navegació de l’esquerra.