Subcampiona de Tennis Base

Famílies, bones notícies!

El passat dissabte 10 de juny es va disputar al Club Tennis Terrassa 1921, amb la presència de Mila, alumna de segon, la darrera parada del Circuit “Creciendo en Valores” de Catalunya de Tennis Base organitzat per Creciendo en Valores.

El circuit es va disputar a diversos clubs de la província (Club Tennis Sabadell, Club Tennis Terrassa, Club Egara, C.D. Terrassa Hockey i Accura Sant Boi).

La tenista sabadellenca i alumna de L’Escola Creu Alta, anava quarta a la classificació general, després de jugar 5 tornejos a diferents clubs. Es va classificar dins els 6 primers llocs del Màster Final, disputat el passat diumenge, on la Mila va jugar 5 partits, dels quals en va guanyar 4, aconseguint així els punts necessaris per qualificar-se com finalista en la classificació de la seva categoria. D’aquesta manera es va proclamar SubCampiona!

A més a més, la Mila, ha sigut l’única nena en classificar-se al Màster final sent la més petita del grup.

Mila ha demostrat una evolució en el seu joc i continuarà competint, ara amb els seus 7 anys com a jugadora federada de la Federació Catalana de Tennis.

Moltes felicitats, per nosaltres una gran campiona!