Sant Jordi a l’escola

Divendres va ser un dia molt especial per a l’escola. No només vam celebrar la diada de Sant Jordi   , sinó que a més vau poder entrar les famílies a presenciar-ho, després de molt temps de no poder fer-ho!

Que contents estàvem tots i totes!

Al matí tots els cursos de l’escola vam sortir al pati per a fer intercanvi de llibres   .   Després vam estar una estona gaudint de la lectura a la fresca. Ens va fer un dia genial!

Els més petits de l’escola van rebre una sorpresa que no s’esperaven! Les mestres els van preparar una obra de teatre d’allò  més divertida!

Dins les classes vam estar fent activitats relacionades amb el Sant Jordi. Alguns vam fer roses, d’altres punts de llibres, dracs, vam explicar contes, escoltar música, etc.

A la tarda vam celebrar els jocs florals. La classe els coales van presentar la diada i van fer l’entrega de premis.

Cal dir que al jurat els va costar moltíssim fer-ne la selecció, doncs tots i totes van fer una gran feina!  L’alumnat de Cicle Inicial van presentar unes estupendes auques que van quedar d’allò més divertides! A Cicle Mitjà i Superior van treballar els poemes i el resultat va ser espectacular!

Els grups d’infantil ens van regalar una dansa de Sant Jordi amb cançons que havien estat preparant. Quins artistes!

Va ser un gran dia i una gran festa!

Visca el Sant Jordi, la princesa, la rosa i el drac!!!