Festa de la tardor

A la tardor, castanyes, cargols amb banyes i …

La nostra tradicional festa de la Tardor!

Per fi ha arribat aquesta festa tan esperada! L’escola decorada, castanyers i castanyeres per l’escola, olor a castanyes i molta música!

A l’Ed. Infantil hem preparat un esmorzar de Tardor amb tot tipus de fruits típics que heu portat les famílies. Aquest any encara no hem pogut barrejar-los, però amb grup bombolla ho hem viscut igual plegats al pati. Quantes emocions!

Més tard ha vingut la castanyera i hem menjat castanyes. Que bones estaven!

A Cicle Inicial durant la setmana hem estat preparant la decoració de la festa i hem preparat galetes de tardor decorades amb fondant. Ens han quedat precioses i boníssimes!

Per la tarda hem viscut la festa amb ambient de tardor, música, ball i un exquisit berenar amb tots els fruits de tardor que han portat des de casa. No els hem pogut tastar tots perquè aquest any cadascú portava el seu però us animem que durant aquests dies els anem tastant des de casa!

A Cicle Mitjà hem fet panellets de coco, d’ametlla i de xocolata. Ens han quedat boníssims!

Per la tarda també hem celebrat la festa de tardor tot cantant, menjant i ballant!

Els grans també hem fet d’artistes! Mireu quines manualitats tan boniques:

A la tarda també hem fet el berenar de tardor al pati amb la resta de grups de Primària.

Us desitgem que passeu una bona castanyada!!!

I aquells que ho celebreu un bon Halloween també!