FESTA DE LA TARDOR

Ja fa dies que a l’escola se sent olor a tardor!

A més de totes les precioses decoracions de l’entrada i passadissos, tots els cicles de l’escola hem fet de cuiners i cuineres amb diferents elements de la tardor.

Els Petits/es, com cada any, hem anat a fer panellets a la masia de Can Deu i els Mitjans/es i Grans hem fet galetes decorades de tardor i Halloween.

Durant la setmana tots els cicles hem anat treballant la tardor  i el Halloween des d’anglès amb activitats diverses (decoracions, trick or treat…)

El grup de Mitjans hem hagut de resoldre un munt de proves per aconseguir alliberar el Marrameu d’unes bruixes malvades. Gràcies a un gran treball d’equip hem aconseguit les diferents parts del trencaclosques i hem pogut alliberar-lo!

Durant el dia d’avui hem anat tastant diferents gustos típics d’aquesta festivitat. Pel matí els Petits/es hem esmorzat plegats amb menjar típic de la tardor i per la tarda Mitjans i Grans hem fet un berenar per cicles.

Després de cada àpat hem celebrat la festa tot ballant i cantant algunes cançons típiques.

Ja estem preparats/es per acabar de gaudir del dia amb la gran festa que ens ha preparat l’AMPA aquesta tarda!

Bona castanyada a tothom!