Feliç dia internacional de la no-violència i la pau

Com cada any, el 30 de gener celebrem el dia internacional de la no-violència i la pau i des de l’escola volem transmetre als infants la importància de viure rodejats de concòrdia, tolerància, solidaritat, respecte i pau.

És per això que durant aquesta setmana hem pres consciència del tema a través de diferents activitats que hem anat realitzant als diferents cursos.

Hem llegit contes, hem vist curtmetratges i hem escoltat i cantat cançons que ens han fet reflexionar sobre quin és el món al que volem pertànyer.

Després de veure un curtmetratge molt bonic entre tots i totes ens hem animat a crear una cadena de favors per tota l’escola.

Us el compartim per si el voleu mirar des de casa també :

Kindness Boomerang- “One day” – https://www.youtube.com/watch?v=nwAYpLVyeFU

Compartir les nostres bones accions i veure la dels altres, ha estat tota una experiència que ens ha fet obrir els ulls i adonar-nos de la importància de cuidar als que ens rodegen cada dia!

Compartim també amb vosaltres alguns curtmetratges i contes que hem visualitzat i cançons que hem escoltat. Segur que us agradaran tant com a nosaltres!

Feliç dia internacional de la no-violència i la pau i que aquest, es converteixi en cada dia de l’any!