Dia Internacional contra el Canvi Climàtic

Benvolgudes famílies,

Avui és el dia Internacional Contra el Canvi Climàtic.

Accions per cuidar la natura ens preocupen molt i volem celebrar-ho cada dia.

Aprenem la importància de la natura, l’aigua, els insectes, els animals, reciclar i fer un bon ús dels recursos naturals.

Perquè volem un present i futur amb l’aire, els rius, el mar i els boscos nets, plens de vida i sense contaminació. Perquè volem un futur verd i fort. Sense patir els problemes de la desertificació o de les inundacions, per tenir un entorn lliure de plàstics i contaminants. Per ser feliços,

El nostre hort i arbres fruiters ens ensenyen la importància de l’alimentació sana i de productes naturals sense químics ni contaminants, fent un bon ús de tècniques agrícoles per un estalvi d’aigua. Generem el nostre compost. Processem els aliments en bones receptes clàssiques.

Volem una escola verda, aprenem a reciclar i la reutilització des de ben petits.

Ens ajudes? Pel nostre futur.

Equip de Grans de l’escola! L’escola ens fa grans en equip!