Carnestoltes a l’escola

Aquesta setmana a l’escola ha estat regnada per la disbauxa i la xerinola de Sa Majestat el Rei Carnestoltes!

El dilluns per la tarda va venir a presentar-se i a desitjar-nos una setmana plena de diversió! També ens va avisar de la consigna del dimarts. Quins grans presentadors i presentadores els de 6è!

El dimecres va ser el dia del “clàssic pijama”, que tothom estava esperant des del curs passat.

Dijous, vam anar tota l’escola d’esportistes a celebrar el dijous gras al Parc Catalunya, compartint una estona de convivència entre padrins i fillols, que els van anar a buscar i van estar junts tot el matí.

Divendres, el dia més esperat de tota la setmana, cadascú lliurement ha vingut amb la seva disfressa.

Pel matí alguns grups han fet tallers artístics de màscares o activitats relacionades amb la festivitat.

Per la tarda, hem volgut convidar-vos i compartir amb vosaltres, les famílies, la festa de Carnestoltes. Hem fet comparsa al ritme de la música i hem ballat plegats una sorpresa que us teníem preparada!

Els i les alumnes de 6è ens han deixat bocabadats amb el pregó i la súper coreografia que ens han preparat!

Gràcies per compartir amb nosaltres aquests moments, que segur que creen records molt bonics.

Bon carnestoltes!