5è VISITA EL MUSEU DEL CINEMA

El passat 17 de gener, el grup de 5è vam visitar el Museu del Cinema de Girona.

Es tracta d’un museu únic a Espanya per la col·lecció tan interessant i important que conté. Vam poder veure des de les primeres titelles amb les que es feien els espectacles d’ombres xineses, fins al cinematògraf dels germans Lumière, passant per la càmera fosca, la llanterna màgica o les joguines òptiques.

Vam poder visionar les primeres pel·lícules que van projectar els germans Lumière, i també vam veure algunes de les pel·lícules de Georges Méliès, qui podem dir que va ser l’inventor dels efectes especials.

Després de la visita al museu vam poder fer una activitat en la que nosaltres mateixos havíem de crear un curtmetratge. Primer vam aprendre sobre els plànols cinematogràfics, i després vam posar fil a l’agulla, inventant-nos una petita història de tres seqüències que vam poder gravar.

Us deixem una mostra del que vam veure. Esperem que us agradi!

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut