Sant Jordi a l’escola!

Des de fa dies a l’escola ja es respira aire de Sant Jordi. Hem anat preparant poemes, rodolins, roses i dracs…i tota mena de sorpreses!

Després de totes les preparacions, per fi ha arribat aquest dia tan màgic i esperat…

SANT JORDI!!!

Petits, mitjans i grans hem fet intercanvi de llibres per classe i amb el preciós dia que ens ha fet hem pogut mirar-los i llegir-los a la fresca.

Les mestres d’Infantil ens han preparat una súper sorpresa! Ens han regalat una obra de teatre de Sant Jordi i ens han deixat ben bocabadats, quines grans actrius!

Els mitjans també ens han sorprès amb un ball que han preparat…Quina marxa!

Aquest any no ens hem pogut reunir plegats per celebrar els Jocs Florals, però ho hem igual per cicles i ens ho hem passat la mar de bé!

Ha costat molt triar els guanyadors…han sortit uns poemes i rodolins tan bonics! Felicitats a tots els nens i nenes de l’escola, us hi heu esforçat molt!

Petits i mitjans també hem fet manualitats de Sant Jordi…roses, dracs i punt de llibre!

I alguns fins i tot hem sortit vestits de Sant Jordi!

Quin gran dia!

VISCA EL SANT JORDI, LA PRINCESA, LA ROSA I EL DRAC!

Feliç diada per a vosaltres també famílies!