La història de la creació

Aquest trimestre hem aprés moltes coses sobre la història de la Creació i per finalitzar hem elaborat una maqueta amb tots els elements que la composen. Mireu quines obres d’art!

Ens fem grans!

Aquest curs hem començat a ser més responsables i utilitzem com a eina de treball els notebooks per cercar informació, també estem intentant canviar la forma de fer els exàmens, així com l’avaluació, ja que hem començat a fer servir rúbriques, que… Llegeix més»

La tardor

Els nens i les nenes de segon hem treballat la Tardor de diverses maneres. Hem conegut les característiques típiques d’aquesta estació: colors, temperatura, paisatge, animals, arbres, fruits, dites, poemes,… I hem realitzat diferents treballs plàstics per decorar les cartelleres de l’aula i de l’escola.
I amb… Llegeix més»

Peret Ganxet

El dia 18 van venir la Carme i el Marc, l’autora i l’il·lustrador del conte: “Les aventures d’en Peret Gantxet” que prèviament vam llegir i fer un dibuix. La Carme ens va explicar com li va sorgir la inspiració per crear aquest personatge i el… Llegeix més»

Sortida a la biblioteca Central

El dia 21 vam  anar  a la biblioteca  Javier Amorós. Vam  arribar –hi  una mica  passats  per aigua  ja  que  plovia  força. Allà ens  van explicar  la història i l’organització  de la biblioteca: com es classifiquen els llibres i els diferents elements identificadors (autor, títol,… Llegeix més»

Roba la bandera!

A les classes d’Educació Física realitzem molts jocs. Un dels més divertits i complicats, és el de robar la bandera.
Es fan dos equips, que han de protegir la seva bandera dins del seu espai, i evitar que l’equip contrincant entri, l’agafi i la porti al… Llegeix més»

Menja bé!

Una bona alimentació és la base per a mantenir el nostre cos sa, bo i fort. L’exercici físic és important, però si no l’acompanyem amb els aliments adequats, de poc serveix.
Com diu una dita popular “Esmorza com un rei, dina com príncep i sopa com… Llegeix més»

Castanyada 2016

Aquest curs hem celebrat la castanyada d’una manera diferent. A banda de la celebració tradicional (visita de la castanyera, menjar castanyes, la representació teatral a càrrec de 5è de primària), vam fer una gimkana amb proves organitzades pels alumnes de 6è de primària. Les proves… Llegeix més»

Escrivim una obra de teatre