Sortida al Pastoret i a l’Ingravita

L’alumnat de l’Escola Sant Roc, hem anat d’excursió. Al matí, hem visitat les instal·lacions de l’empresa Pastoret. Ens han explicat tot el procés que segueixen per la fabricació dels seus productes i a més a més hem tastat un dels seus iogurts…mmm boníssims.

A la tarda, hem anat al rocòdrom d’Igualada, l’Ingràvita. Hem fet diferents jocs tot escalant. Al principi ens ha fet una mica d’impressió, però després hem anat agafant confiança i ha estat tota una experiència.

Clica aquí per veure més fotografies

1. Els i les Tigres

Hola escola Sant Roc,

Quina experiència més xula el fet d’anar a l’Ingravita.
    Ens heu donat una idea per proposar-la com a propera excursió! És veritat que algú de nosaltres hi hem anat però repetiriem!

Adeu siau!!!

2. Els i les Dofins

Hola Escola Sant Roc!

Som el Dofins dels Prats de Rei, ens encantaria fer la mateixa sortida que vosaltres.
    El iogurt feia molt bona pinta, per llepar-se’n els dits!
    L’escalada deu ser molt divertida, però algun/a de nosaltres no té massa clar de si pujaria fins dalt de tot.

Adéu!