Som bons lectors

Els divendres sempre són especials d’ençà que ve el Bibliobús a Castellfollit de Riubregós. No faltem mai a la cita, ja que ens agrada molt llegir. Agafem llibres en préstec per l’escola i per casa.

La Marta sempre ens recomana diverses lectures, ens prepara paquets de llibres d’emocions per tenir un temps a l’escola, també motxilles temàtiques per endur-nos a casa i més sorpreses. Avui ens esperava amb diversos jocs de taula, ens ho hem passat genial.

1. Marta

Hola!
    Des que tenim el bibliobús sempre tenim bones lectures a casa, per les petites i pels grans!
    Fas molt bona feina Marta!🤗

Gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *