Recordem el Setge de 1822

Aquests dies a l’escola hem recordat la història del nostre poble. Sabem el què va passar però hem aprofundit en els valors de les castellfollitenques i castellfollitencs.

Després d’explicar el que va passar fa 201 anys,  l’alumnat va fer les seves reflexions algunes de les quals tenien molt clares:

-La gent del poble va saber treballar en equip per fer fora Espoz y Mina.

-Els castellfollitencs van tenir la valentia de voler lluitar amb un exèrcit molt poderós.

-Van ser optimistes perquè no es van rendir ni acovardir.

-Empàtics perquè es van ajudar els uns als altres.

-Gràcies als que van lluitar ara tenim: poble, famílies, escola… i per molts anys més!

-Nosaltres no ens deixarem vèncer per ningú!

1. Marta

Què bé treballar a més de la història del Setge, els valors que en podem extreure de tot allò.
    Uns missatges molt potents i uns dibuixos increïbles!