Quan ve el temps de menjar castanyes…

Avui els nens/es, mestres i famílies de l’Escola Sant Roc hem celebrat la Castanyada al poliesportiu.

Ja, com una tradició, ens ha visitat la Castanyera Josefina. Hem ballat i cantat cançons amb ella i després hem convidat a tothom a jugar als jocs de tardor que hem estat preparant a l’escola per a l’ocasió: encertar castanyes al cistell, buscar pedretes dels colors de la tardor, balls de castanyada i bitlles catalanes.

Ens ho hem passat d’allò més bé passant per tots els jocs. I per acabar la festa… castanyes calentones, boníssimes.

Clica aquí per veure més fotografies

Voleu escoltar la cançó que ens hem après en anglès de Halloween?