Inauguració de l’hotel d’insectes.

El dia 16 de juny vam inaugurar un hotel d’insectes de 5 estrelles!

A les 15:00h els familiars dels nostres alumnes van venir a l’escola a escoltar l’explicació del projecte de l’hotel.

Cada infant va explicar  una part del procés d’aquesta situació d’aprenentatge que ha durat 2 trimestres. A finals de gener uns alumnes van trobar un ocell mort pel carrer de la població i a partir d’ aquí amb l’interès de saber l’espècie vam anar treballant els animals, Darwin, els ecosistemes…fins arribar a l’objectiu 15 de desenvolupament sostenible. Una de les propostes de l’objectiu 15 de les ODS era la construcció d’un hotel d’insectes.

Després de l’exposició del projecte , els assistents a la trobada ens vam dirigir cap al pati de l’escola per construir entre tots/es l’hotel d’insectes.

Clica aquí per veure més fotografies