Ens han segrestat la Castanyera!!!

Enguany a l’Escola Sant Roc hem celebrat una castanyada molt especial. La canalla van proposar que volien fer un escape room amb les famílies i així ho hem fet. Hem organitzat les famílies i l’alumnat en tres aules diferents de l’escola  fent un mateix escape room. La missió del joc ha estat rescatar la castanyera investigant: qui l’ha segrestat, on ,quan i per què. Els grups han acabat descobrint que la castanyera estava lligada a una cadira en un carreró del poble de Castellfollit de Riubregós. La castanyera Josefina Vilamú ha interpretat el seu paper amb molta professionalitat i ha fet possible passar una tarda que recordarem com a molt divertida. Després de deslligar la castanyera totes les famílies, alumnat i professorat hem ballat el ball de la castanyera. També no han faltat, és clar, les castanyes. Moltes gràcies a tothom per aquest gran moment.

Clica aquí per veure més fotografies

1. Escola Sant Roc

Moltes gràcies a totes i tots per haver vingut i per haver-nos divertit tots junts.
    Ens encanten els vostres comentaris!
    Alumnes de L’Escola Sant Roc.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *