Bibliobús Serra de Rubió

El dia 31 de març es va inaugurar el nou servei mòbil de bibliobús a la nostra població de Castellfollit de Riubregós.

Durant molts anys l’ Ajuntament havia fet la petició d’aquest servei a la Diputació de Barcelona.Enguany s’ha aconseguit i ara tota  la població podrà fer préstec de llibres, contes,revistes…La Marta Sala és l’encarregada d’ajudar i proporcionar la millor lectura a tothom.La motivació de l’alumnat és molt gran perquè cada divendres de 11:30h a 13:00h tindran l’oportunitat d’endinsar-se a noves lectures. Amb el bibliobús podrem reforçar l’hàbit lector a l’escola i a casa.

Moltes gràcies per fer possible aquest servei!

1. Escola Font de l'Anoia

Hola companys i companyes de l’escola Sant Roc!

Estem molt contents i contentes que ja tingueu un bibliobús al poble! És veu molt bonic tot i que sigui més petitó que el nostre.

Esperem que el gaudiu molt i que trobeu llibres molt interessants i divertits!

Adéu!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *