BENVINGUTS A LA WEB DE

L’ESCOLA CARRASSUMADA

Iniciem el curs 2019-2020

Donem la benvinguda al nou curs escolar amb un nou logo d’escola!!!  Agraïm la col·laboració de tots els alumnes que han participat i felicitem a l’autora del dibuix finalista, Nayara Escolà de 5è

Celebrem el dia del medi Ambient

El dia 6 de juny vam celebrar el dia del medi ambient. El Joan i la Daniela de TDSNatur van venir a fer tallers diferents a cada cicle. Ens ho vam passar molt bé! Trobareu les fotos als blocs de cada cicle.

Celebrem el dia del DENIP

El 30 de gener, vam celebrar tota l’escola el dia de la no violència i la Pau (DENIP). Vam fer la paraula Pau i el seu símbol amb tots els nens i nenes. Després vam expressar per classes els desitjos que havien sortit a les converses de l’aula i per acabar, vam cantar la cançó de “el mundo entero”
Si cliqueu, veureu primer les fotos i després el vídeo

Acomiadem el curs!

El dia 22 de juny tots els cicles van acomiadar el curs fent esmorzars col·lectius, activitats diverses i divertides. Vegeu les fotos als blocs dels cicles

Aprofitem per acomiadar el curs i desitjar-vos bon estiu!!!

Celebrem Sant Jordi

El 23 d’abril vam celebrar la festa de Sant Jordi tots junts al pati. Ball de bastons, sardanes i coca amb xocolata!!!

Cliqueu la imatge per veure les fotos!

Vídeo sardana tots junts!

Cliqueu per veure el vídeo de la sardana conjunta de tota l’escola. Als blocs dels cicles corresponent trobareu l’actuació dels nens/es de 4t ballant una sardana i un galop i als nens/es de 6è fent un ball de bastons

Celebrem carnaval

La setmana del 26 de febrer va aparèixer el Rei Carnestoltes a l’escola i ens va donar unes ordres a seguir. Ens ho hem passat molt bé! mireu que divertits estem. Al bloc de cada cicle teniu penjades les fotos corresponents.

Vídeo Nadala 2017 tots junts!

A continuació teniu el vídeo de la Nadala que vam cantar tots els cursos junts el dia del festival de Nadal. Si entreu als blocs de cada cicle, torbareu els vídeos de les actuacions corresponents.