BENVINGUTS A LA WEB DE

L’ESCOLA CARRASSUMADA

NOVETAT! EIX MOODLE

Nadal 2020

Aquest Nadal hem fet una celebració a l’escola diferent, aquí teniu unes fotos de tots els nens i nenes de l’escola!  Als blocs de cada cicle trobareu els vídeos de les actuacions que han preparat amb molta il·lusió! Esperem que us agradi! Us desitgem MOLT BONES FESTES!

Castanyada 2019

El 30 d’octubre vam celebrar la castanyada a l’escola. Pel matí cada cilce va realitzar activitats relacionades amb la castanyada, manualitats, tallers de cuina, contes, jocs… Per la tarda, tota l’escola ens vam reunir al pati i vam fer una cantada de cançons de tardor i castanyada, tot seguit, els nens/es de 6è disfressats de castanyers/res, van repartir castanyes per a tothom!

Iniciem el curs 2019-2020

Donem la benvinguda al nou curs escolar amb un nou logo d’escola!!!  Agraïm la col·laboració de tots els alumnes que han participat i felicitem a l’autora del dibuix finalista, Nayara Escolà de 5è

Celebrem el dia del medi Ambient

El dia 6 de juny vam celebrar el dia del medi ambient. El Joan i la Daniela de TDSNatur van venir a fer tallers diferents a cada cicle. Ens ho vam passar molt bé! Trobareu les fotos als blocs de cada cicle.

Celebrem el dia del DENIP

El 30 de gener, vam celebrar tota l’escola el dia de la no violència i la Pau (DENIP). Vam fer la paraula Pau i el seu símbol amb tots els nens i nenes. Després vam expressar per classes els desitjos que havien sortit a les converses de l’aula i per acabar, vam cantar la cançó de “el mundo entero”
Si cliqueu, veureu primer les fotos i després el vídeo