TORNEM A L’ESCOLA!

Benvolgudes famílies,

Un cop acabades les vacances, tornem a l’Escola!

Us recordem que les classes començaran el proper dijous dia 7 de setembre amb l’horari habitual, de 9:00h a 12:30h i de 15:00h a 16:30h, excepte Infantil 3 anys que comença el curs amb l’horari adaptat, tal i com ja es va informar a les famílies.

El menjador funcionarà amb normalitat a partir del primer dia de curs, 7 de setembre.

Recordem també a les famílies que encara no hagin realitzat el pagament de la quota de Material Escolar, que caldria que estés pagat abans de començar el curs el dia 7 de setembre. Les quotes són de 150€ per l’Etapa d’Infantil i de 85€ per l’Etapa de Primària. Per qualsevol dubte o per consultar la vostra situació, podeu passar pel despatx de Direcció o trucar a l’Escola a partir d’aquest proper divendres dia 1 de setembre a les 9:00h.

La Direcció.