PROJECTE CICLE SUPERIOR : “Els titelles”

Des de començament de curs les noies i els nois de sisè han treballat de valent per
portar endavant un dels projectes que més ens agraden a l’escola :

“Els  titelles”

L’objectiu d’aquest treball és muntar unes petites representacions que acabem compartint amb tots els nostres companys.

És un treball complex que necessita de moltes habilitats i treballs enfocats des de diferents matèries i punts de vista.  La dificultat més gran però va ser el treball cooperatiu necessari per tirar endavant el projecte comú.  Vam parlar, discutir, ens vam enfadar, vam cedir, vam tenir grans idees, …  vam col·laborar.

Vam començar elaborant el text que volíem representar, primer en forma narrativa i més tard convertint-lo en un text teatral.

Quan vam tenir clar que representaríem va començar l’elaboració dels titelles.  Els vam haver de dissenyar, fer els caps amb paper i cola, pintar-los i donar-los expressió i finalment dissenyar i cosir els vestits ( unes quantes punxades van caure … )
La feina no s’acabava aquí a continuació venen els assajos, veure si els textos escrits són adients, vocalitzar quan parlem, donar expressió als moviments dels nostres titelles, etc.
Per crear l’escenari vam utilitzar els nostres ordinadors, vam triar imatges i sons i vam muntar unes presentacions que ens servissin de decorat.

En acabar  tot aquest treball va arribar el gran dia de l’estrena. Teníem nou petites obres que vam distribuir en quatres espais per on van passar tots els companys de l’escola.
El dia de les representacions vam acabar esgotats però contents, a tothom els van agradar els nostres titelles i nosaltres vam recollir l’esforç que havíem fet .  Una bona experiència.

En aquests enllaços trobareu les nostres

obres per si us ve de gust veure-les  :