Projecte 5è: Construïm jocs per als nens i nenes de primer.

Com a últim projecte de curs, els alumnes i alumnes de 5è han preparat uns jocs per fer amb els nens i nenes de primer.

Primerament van fer grups de treball i cada grup va decidir quin joc volia fer. Una vegada ho tenien clar van començar a pensar quins materials necessitarien per construir-lo. També van fer un text instructiu explicant el funcionament de cada joc, els materials que farien servir i com el construirien. Una vegada els van elaborar, van gaudir d’un matí jugant amb els companys/es de primer.

S’ho van passar d’allò més bé. Us deixem unes imatges del resultat d’aquests jocs.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *