Concurs Literari Joan Oliver.

El Concurs Literari Joan Oliver, “Pere Quart”, ha celebrat la seva 42a edició i ha premiat les obres de nois i noies d’11 a 18 anys. En total, s’hi han presentat 132 treballs de temàtica lliure, entre prosa i poesia.

La cerimònia de lliurament de premis ha estat presidida per Manuel Robles, regidor en funcions d’Educació, i Sílvia Oliver, filla de l’escriptor sabadellenc Joan Oliver, Pere Quart.

La iniciativa, organitzada per l’Ajuntament en el marc del programa Ciutat i Escola, té com a objectiu incentivar la creació i expressió literàries entre els infants i adolescents tot promocionant l’ús de l’expressió escrita en català.

L’escola Can Rull ha presentat 5 treball de poesia en la categoria A als que han concedit un accèssit a cada un.

Les obres premiades en la  CATEGORIA A (nois i noies nascuts/des el 2011 i 2012) han estat :

POESIA
1r premi: El pas del temps. Irene Mena Abellán. Salesians de Sabadell
Accèssit: Amor. Aitor Muñoz Martínez. Escola Can Rull
Accèssit: Desig. Pedro José Arias Flores. Escola Can Rull

Els volem felicitar de tot cor i encoratjar-los a seguir escrivint .  “Enhorabona poetes.”