BEQUES DE MATERIAL 24-25

Benvolgudes famílies,

Des de la Direcció de l’Escola conjuntament amb l’AFA (Associació de Famílies dels Alumnes) us volem anunciar el comunicat que hem rebut de l’Ajuntament de Sabadell on ens comunica que NO hi haurà beques de material pel curs que ve 24-25.

Les beques de menjador escolar es continuaran tramitant (el període de sol·licitud es va iniciar el dilluns 15 d’abril) però han eliminat la convocatòria de les beques de material escolar, al no ser competència seva sinó del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Aquesta decisió suposa un entrebanc a l’hora de gestionar el material escolar del centre, tenint en compte la gran quantitat d’impagats que tenim en aquests moments, d’aquest curs i de cursos anteriors.

Estem treballant al respecte per tal de trobar solucions que afavoreixin a totes les parts.

Us aconsellem que, en les properes setmanes, passeu per Direcció per tal de regularitzar la vostra situació.

Direcció Escola Can Rull

AFA Escola Can Rull