2 DE MAIG DIA INTERNACIONAL CONTRA EL BULLYING

El dimarts dia 2 de maig els nens i nenes de cinquè i sisè van fer un activitats relacionades amb el Bullying.

A cinquè van veure un documental, van reflexionar i dialogar sobre el que havien vist i van confeccionar diferents cartells per conscienciar la importància  d’aturar aquest problema tan greu de la nostra societat.

Us deixem una mostra dels cartells que van crear!!!

Els alumnes de sisè van participar en un taller online sobre Bullying que van fer dos dels components del grup Xiula. Van conèixer el treball  que havien fet per tal de fer un “rap” amb la participació dels alumnes.

Més tard vam posar en comú les idees que havíem parlat i vam compartir experiències per tal de veure quina ha de ser la nostra actitud quan ens trobem davant d’una situació d’assetjament.

Aquí podeu veure algunes imatges del treball que vam realitzar i les presentacions que en van sortir.

Com diuen els de XIULA  :  “Està bé ser com sóc”