L’obra més xula
09/06/22Hola famílies!
Fa uns dies vam anar a una obra de teatre que es diu “Hamelí”. Ens va agrada molt. Eren titelles i ratolins. Ens explicava la història que en una ciutat hi havia molts ratolins i els volien fer fora. Cada vegada hi havia més… Llegeix més»



