Activitats extraescolars

Oferta de les activitats extraescolars pel curs 2022-2023, que ha organitzat la Comissió d’Extraescolars de l’AFA Bernat de Riudemeia juntament amb l’empresa BOT Serveis Educatius.

P3-P5
Iniciació esportiva (1 dia)
Dansa creativa (1 dia)
Tastaolletes (1 dia)
1r-2n
Minivolei (1 dia)
Jazz fusió  (1 dia)
TotArt (1 dia)
3r-6è
Volei (2 dies)
Jazz fusió (1 dia)
Patinatge en línia (1 dia)
Dibuix i pintura (1 dia)
Anglès (1 dia)
Mecanografia i ofimàtica (1 dia)
Activitats extraescolars d’adults:
Volei (2 dies)
Defensa personal (1 dia)

Teniu la informació de les activitats amb el detall de cada una, el dia/es que s’ofereix i el preu. Veure arxiu.

Aquest curs les inscripcions de les activitats extraescolars es fan per l’Aplicació TPVSports, teniu també un breu tutorial per a poder-les fer.

Informar-vos que totes les activitats extraescolars seran gestionades per l’empresa BOT Serveis educatius a excepció de “Mecanografia i Ofimàtica” que serà gestionada directament per l’Elisabeth Carbonell, teniu el contacte en el díptic informatiu.

Periode d’inscripció (properament).

A totes les activitats extraescolars hi ha places limitades, i seran gestionades amb rigorós ordre d’inscripció.

Comissió Extraescolars AFA Bernat de Riudemeia

Si us voleu posar en contacte amb la Comissió d’Activitats extraescolars de l’AFA, us podeu adreçar a  extraescolars.afariudemeia@gmail.com